fredag 19 augusti 2011

Luleås European Trophy-tröjor "in action"

Foto: Robert Nyholm, luleåhockey.se

Foto: luleåhockey.se

Luleå presenterade ju skisser av ET-tröjorna redan för ett par månader sedan som jag verkligen diggade, tänkte att det kunde vara intressant att ta en titt på hur resultatet ser ut på isen. Jag gillar dem fortfarande, men jag vet ändå inte om jag tycker de är snyggare än deras nya Elitserietröjor, om man bara jämför själva tröjorna alltså. För övrigt kan jag tycka att det är ganska märkligt att man i Luleå inte bytte plats på logotyperna, alltså testade den nya björnen på försäsongsstället för att se hur supportrarna reagerar. Så hade ju åtminstone jag gjort om jag skulle lansera en helt ny logotyp, då hade man sluppit alla hot om bojkott och liknande som man nu har fått på halsen

5 kommentarer:

  1. Läckra! Borde varit förstavalet i es. Det vita stället är ett av det snyggaste jag sett med den "gamla" björnen på!

    SvaraRadera
  2. Mycket snygga! Föredrar dessa över nya elitserietröjan alla dar i veckan, med eller utan reklam.

    SvaraRadera
  3. Vita tröjorna påminner mycket om Vancouvers tröjor från tidigt 90-tal, vilket gillas.

    SvaraRadera
  4. Ungefär så här borde Frölundas tröjor så ut.


    För övrigt är det inte jag som gjort dem

    http://data.fuskbugg.se/skalman02/4e4ed6100d4a9_Preview%20Fr%F6lunda%20Design%201%20-%20Borta.jpg

    http://data.fuskbugg.se/skalman02/4e4ed5b281f57_Preview%20Fr%F6lunda%20Design%201%20-%20Hemma.jpg

    SvaraRadera
  5. Vfr: Redigt coola tröjor måste ja gsäga.

    SvaraRadera