tisdag 9 augusti 2011

Ikväll smäller det (nog) i Skellefteå

18:30 ikväll går Skellefteå AIK officiellt på is för första gången i år, antagligen gör man det i sina nya matchtröjor och det är upp till bevis för min tes om att detta är de nya tröjorna, ja fast i svart-gult såklart. Jag vet att jag hade fel i Modos fall då de inte alls presenterade några nya tröjor på sin ispremiär utan istället spelade i samma försäsongsställ som man gjort de senaste tre åren, men jag tror det skall mycket till för att SAIK spelar i något annat än de nya tröjorna ikväll, de har ju inget försäsongsställ eller liknande att välja på.
Vi får se helt enkelt, jag kan ju naturligtvis ha fel igen.

******************************************************************************************************************************************

Förövrigt slog bloggen besöksrekord förra veckan igen, nu är hockeymode.se den 352 största bloggen i Sverige. Återigen, tack till alla besökare!

2 kommentarer:

  1. Får hoppas det blir så för SAIKs skull. 67's tröjor är riktigt vackra. Hoppas SAIK vågar ta det steget.

    SvaraRadera
  2. Inget än iaf, man spelar i träningströjor...

    SvaraRadera