fredag 12 augusti 2011

Brynäs nya tröjor "in action"

Brynäs nya bortatröjor, printscreen från Brynäs webb-tv.

Brynäs visade tidigare i våras upp en skiss av deras nya tröjor, idag fick gemene man en chans att se dem på riktigt för första gången i samband med lagets internmatch. Dessutom lade man upp en video på hemsidan så att även vi som befinner oss utsocknes kan få ta oss en titt.

Jag måste säga att jag håller fast vid vad jag skrev i mitt inlägg i samband med att skissen presenterades - Detta är en rejäl nedgradering jämfört med de tröjor som Brynäs spelade i förra säsongen. Men visst är det här säkerligen till mångt och och mycket en fråga om tycke och smak, jag tror säkert att en del personer tycker att det här är snyggt men personligen så föredrar jag hockeytröjor av en mer traditionell stil, likt Brynäs förra.

Så vad tycker du?

4 kommentarer:

  1. Verkar som marknadsgruppen (Eller dom som plockar fram tröjan) gillar Arsenal. Tröjan som Arsenal bar på säsongen 08/09 kan då jämföras med Brynäs nya tröja.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Här kan du se lite bilder från Växjö Lakers lagfotografering:
    http://www.facebook.com/vaxjolakers

    Jag tycker deras nya dräkter ser riktigt snygga ut.

    SvaraRadera
  3. Enligt Jocke Sandström på Timrå IKs hemsida kommer Timrå att presentera sina nya tröjor i länsderbyt mot Modo i SCA-cupen. Har dock ingen aning om det blir en ny tröja eller bara annorlunda reklamplacering.

    SvaraRadera
  4. Tycker de fungerade över förväntan nu när man såg dem. Framför allt hemmatröjan funkade oväntat bra. Bortatröjan är jag fortfarande skeptisk till (Gult band under armarna på en vit tröja känns skumt...)

    SvaraRadera