onsdag 4 maj 2011

Vilken tröja vill Du att jag ska göra?

Jag får alltid någon kommentar då och då med önskemål om någon speciell tröja som jag ska göra, tänkte att vi kunde samla ihop dem här så ska jag försöka göra så många som jag bara kan. Egentligen får ni önska precis vad som helst så länge som det bara handlar om enstaka tröjor, att t.ex. göra hela Hockeyallsvenskan är inte aktuellt i nuläget då det innebär alldeles för mycket jobb. Dock så tycker jag personligen att det är väldigt roligt att försöka "kopiera" gamla retrotröjor från olika lag, så ni får gärna önska just det. Länka bara några bilder på tröjan så ska jag göra mitt bästa.

Shoot!


Först i raden blir en gammal AIK-tröja som någon bad att jag skulle göra för ett tag sedan.




5 kommentarer:

  1. Den här vore kul om du ville göra.

    http://www.mik.se/pics/hockeybilder/hasse-hansson.jpg

    SvaraRadera
  2. kan du göra typ en klassik tröja i FBK stil ?

    SvaraRadera
  3. växjö med nya loggan med årets Flyers tröjor

    SvaraRadera
  4. http://anachronsounds.wordpress.com/farger-drakter/matchstall-drakter-genom-aren/
    73-74 tröjan i grönvitt vore najs!

    SvaraRadera
  5. Jag har alltid tyckt att AIK skulle passa bra i en omgjord Buffalo Sabres -variant (med andra färger vill säga). Skulle vara kul hur det skulle se ut ^^' Tror det skulle bli riktigt nice faktiskt!

    //Henke

    SvaraRadera