lördag 7 maj 2011

Läsartröjor: Frölunda för hela slanten

Jag har fått in väldigt många förslag till tröjor för just Frölunda och bestämde mig därför för att samla alla i ett inlägg, både tröjor som har postats på bloggen förut och tröjor som är helt nya.

Den här har ni sett förut, gjord av: Patrik G




Gjord av: Oscar


Gjord av: Oscar


Gjord av: Oscar


Gjord av: Ola


Jag tycker att samtliga faktiskt är ganska snygga men min personliga favorit är helt klart Oscars första. Hade den ljusgula färgen bytts ut mot vitt eller åtminstone mot retrovit samt att kantlinjen inte gick runt hela fälten så hade den i princip varit helt perfekt.

Vilken tycker ni är snyggast?

2 kommentarer:

  1. En Frölunda tröja kan aldrig bli snygg...
    Men om man ska välja en är det Patrik G:s.
    Eller den med zick-zack axlar.

    SvaraRadera
  2. Frölunda har en okej tröja men behöver förnyas. Indian är slagkraftig och bör inte tas bort men även den förnyas, så min röst hamnar på Patrik G och hans tröjor!

    SvaraRadera