måndag 30 maj 2011

Tävling: Växjö Lakers - Resultatet

Jajamen, rösterna är räknade och vi har en vinnare!


Vinnare av Hockeymodes första tävling med 29 röster (24%) är:


Bidrag 1 - Av: Patrik Gustafsson







Tvåa med 24 röster kom: Bidrag 7 - Av: Carl

Trea med 19 röster kom: Bidrag 8 - Av: Henrik Nordqvist



Stort grattis till dig Patrik och stort tack till alla er andra som har skickat in bidrag. Jag personligen tycker att detta har varit en grymt rolig grej att genomföra som jag gärna gör om igen, förhoppningsvis då i lite seriösare form med något fint pris. Vad tycker ni, vill ni ser fler liknande tävlingar i framtiden? Är det i så fall något som kan skötas bättre än den här gången?

Förresten, vann rätt bidrag?

5 kommentarer:

  1. Kör på med fler tävlingar, ser fram emot nästa. Men vilket lag blir det isåfall?

    SvaraRadera
  2. Har inte den blekaste just nu =)

    SvaraRadera
  3. Hej. Definitivt fler tävlingar. Kul att få vinna först dock tyckte jag bidraget som kom tvåa var vassare än mitt.

    Keep up the good work

    //Patrik

    SvaraRadera
  4. Vilket program sparar du tröjorna i?

    SvaraRadera
  5. Henok: Jag? Jag öppnar dem i photoshop.

    SvaraRadera