fredag 13 maj 2011

Galet

9 kommentarer:

  1. Här är min Elitserie!
    https://picasaweb.google.com/108503095456786307768/MinElitserie#

    SvaraRadera
  2. Carl: Wow supersnyggt! De kommer komma upp på bloggen. Vill du anmäla Växjös tröjor till min lilla tävling?

    En liten fråga bara, i vilket program gör du tröjorna? Eller hur sparar du dem? För det är ju lite halvknackig kvalitet tyvärr

    SvaraRadera
  3. Supersnyggt mål!

    SvaraRadera
  4. Hockeymode:
    Jag fixar tröjorna i Photoshop. Tröjmallen har jag laddat ner, och den är "pixlig" så att säga, för att man lätt ska kunna ändra färgerna. Jävligt praktiskt måste jag säga. Sen skönk kvalitén när jag laddade upp dem på webben. Jag får väl slänga upp dom på någon annan länk, så att du kan ladda ner dem, och sedan ladda upp dem här.

    Visst, anmäl Växjöbidragen.

    SvaraRadera
  5. Okej, jag bara undrade lite för ibland kan ju kvaliteten enbart bero på hur man sparar den.

    SvaraRadera
  6. Nej, bilderna är sparade med bästa möjliga kvalité, och är inte suddiga på min dator.

    Jag packade in alla bilder i en RAR-fil. Så nu kan du bara ladda ner den och expandera den, så har du alla tröjor i högsta möjliga kvalité.

    http://www.2shared.com/file/jgUYOQ5P/MinElitserie.html

    SvaraRadera
  7. Schysst, de kommer komma upp på bloggen så småningom.

    SvaraRadera
  8. Hej! När visar du dom inlämnade förslagen på Växjös nya tröja?

    SvaraRadera