onsdag 4 maj 2011

Blandade tröjor från er läsare

Har fått in ganska många tröjor sedan förra inlägget och självklart måste jag visa upp dem här. Fortsätt skicka in fler, jag tycker det grymt roligt att få se era förslag.

Den första är ett förslag på en tredje tröja åt Phoenix Coyotes av Jesper F.  Enkel och snygga färger, jag vill se fler tröjor i samma stil!



Resterande tröjor är alla gjorda av Ola a.k.a Tröjmannen. Han har "fuskat" lite genom att utgå från befintliga NHL-tröjor men vad gör väl det? Det är ju slutresultatet som räknas och det kan jag inte klaga på. Jag diggar framförallt AIK, Luleå och Örebro men jag måste även säga att FBK i Pittsburgh tappning fungerar förvånansvärt bra.












Kommentera gärna och skriv vilken som är din favorit.

Förresten, jag gör ett litet test just nu för att se hur stort intresset egentligen är. Gillar du bloggen och vill ha uppdateringar från bloggen i ditt facebook-flöde, tryck då på Gilla-knappen här uppe till höger.

2 kommentarer:

  1. Jag gillar Bloggen skarpt. Har alltid varit lite av en tröj-nörd, oavsett sport...
    Men Färjestadströjan ovan är en skändning...

    SvaraRadera
  2. färjestad och aik tröjorna var riktigt snygga, tycker dock att luleå ska behålla sitt nuvarande märke. Dock skulle denna vara en snygg tredjetröja. :)

    SvaraRadera