måndag 23 maj 2011

Tävling: Växjö Lakers - Omröstning

Inga konstigheter, rösta på det bidrag som är din favorit. Röstningen stänger kl 20:00 på söndag, du får naturligtvis bara rösta en gång.









Bidrag 1 - Av: Patrik Gustafsson




Bidrag 2 - Av: Ola




Bidrag 3 - Av: Philip Jonsson



Bidrag 4 - Av: Tim Eriksson



Bidrag 5 - Av: Patrik Gustafsson


 

Bidrag 6 - Av: Jonas Berglund




Bidrag 7 - Av: Carl





Bidrag 8 - Av: Henrik Nordqvist








Tack för alla snygga bidrag!

Ni får mer än gärna kommentera och säga vem ni röstade på och varför.

6 kommentarer:

  1. Hej.

    Jag kommenterade för en tid sedan och frågade om Malmös logotype. Det skulle vara roligt om du ville göra ett tröjförslag till Malmö, kanske med en egendesignad logga? En variant av den gamla klassiska MIF-tröjan? Spåna på!

    Mvh Fredrik

    SvaraRadera
  2. Fredrik:

    Jag tror minsann att din kommentar samt mitt svar försvann då blogger strulade så för någon vecka sedan!

    Jag kan absolut försöka knåpa ihop en tröja till Malmö men du ska nog inte ha för höga förhoppningar på någon egen logga, jag har min begränsningar rent designmässigt om man säger så.

    Men ge mig lite tid så ska jag göra mitt bästa.

    SvaraRadera
  3. Det känns som om loggan måste vara på blå bakgrund. Men det är svårt att välja. Carl fick min röst.

    SvaraRadera
  4. Henrik Nordqvist fick min röst, gillade hans enkelhet och stil. Inte för att jag tror att en tredje tröja skulle tillverkas men den var schysst även den.

    SvaraRadera
  5. Visst syns det tydligt att loggan endast funkar mot mörk bakgrund. Jag gillar hur Patrik G (bidrag 1) har löst detta på den orange tröjan. Strecket kring magen skulle också varit blått på den vita bortatröjan, då hade dessa båda tröjor funkat riktigt fint!

    Carls blå tröja (7) är även den väldigt snygg!

    /Lakrits

    SvaraRadera
  6. Skulle du kunna göra någon/några Oskarshamn tröjor?

    Dom behöver verkligen något nytt och intressant.

    SvaraRadera