fredag 6 maj 2011

Patrik Gustafsson's Elitserie

Måste ju bara lyfta fram min allra flitigaste läsare när det gäller att göra och skicka in tröjor, Patrik och nämligen gjort en alldeles egen "Min elitserie". Han säger själv att det är lite ”freak you out”- nivå på tröjorna men jag tycker ändå att det finns några godbitar, Frölunda, Luleå och Växjö ser alla riktigt intressanta ut. Dock så hade det varit en fördel om kvaliteten på bilderna vore bättre, det drar ner på helhetsintrycket.

Hursomhelst, riktigt kul att ni skickar in tröjor, jag vill ha fler!
























10 kommentarer:

  1. Jo lite "freak you out" var det allt men jag gillar Växjö tröjorna skarpt. Inte för att vara petig där, men texten på skölden har ju ändrats lite så det ser någorlunda bättre ut i alla fall :)

    SvaraRadera
  2. Jag har också tänkt att göra en egen Elitserie men hur mycket jag än letar så kan jag inte hitta en Modo logga i gif-format, även då det står att det är i gif-format så blir bakrunden ändå vit, nån som vill hjälpa till?

    SvaraRadera
  3. Henok: Kan du inte ladda ner den i vector format då? Blir ju t.om. lättare att jobba med.

    http://hockeyligan.se/index.php?menu=1&submenu=4&subsubmenu=1

    SvaraRadera
  4. Jo men när jag kopierar in bilden med vector format så syns inte själva bilden.

    SvaraRadera
  5. Hu förstår jag faktiskt inte riktigt hur du menar?

    SvaraRadera
  6. När jag ska kopiera in bilden med vector format, tex Modos logga i illustrator så syns inte bilden, den är bara vit. Kan ej förklara bättre.

    SvaraRadera
  7. Frölundas och Djurgårdens va snygga!

    SvaraRadera
  8. Edit:skellefteås också!

    SvaraRadera
  9. Henok: Okej, det verkar väldigt konstigt.

    När du tankar hem den från hockeyligan så öppnad den väl i Illustartor? Syns den då?

    I så fall så är det ju bara att markera hela loggan, ta ctrl + c och klistra in där du har tröjorna.

    Förresten vet du ifall du klistrar in den i lager 1? I så fall kommer den bara synas där tröjorna befinner sig p.g.a masken.

    SvaraRadera
  10. Det är ju hädelse att ta bort tigerränderna från Skellefteå AIKs tröjor. De är heliga och får inte under några som helst omständigheter röras!
    Gör om gör rätt.
    Gillar annars linköping och frölundas

    SvaraRadera