torsdag 28 juli 2011

Spontan remake av Hockeyallsvenskan - Oskarshamn

Kom på att det var väldigt länge sedan jag gjorde något lag från Hockeyallsvenskan så jag tänkte posta ett par stycken här de närmsta dagarna.

Mitt förslag är inspirerade av IKO's ursprungliga tröjor men i en lite modernare tappning, just dubbla bårder över armarna är så mycket 60/70-tal det bara kan bi när det gäller hockeytröjor. Det blir såklart ganska likt NY Rangers men det är ändå inte en kopia rakt av.

Oskarshamn koncept
Vad tycks? Har ni några önskemål på lag från Hockeyallsvenskan som jag skall göra tröjor till?

6 kommentarer:

  1. Gör en med Västerås!!!

    SvaraRadera
  2. Inte nån från allsvenskan men skulle du vilja göra Asplövens? :)

    SvaraRadera
  3. Bofors skulle behöva en upprustning lika väl Sundsvall!!!
    Västeråsare

    SvaraRadera
  4. Jag menade inte upprustning utan uppfräshning!!!

    SvaraRadera