söndag 24 juli 2011

Mitt förslag på tröjor till Winnipeg Jets

Jag kände ju mig tvungen att göra lite tröjor med den nya loggan. Anledningen till att jag inte har använt ett uns rött i själva tröjorna är för att envisa rykten gör gällande att det är precis så det kommer vara på de officiella tröjorna. Kollar man in utseendet på deras hemsida så går den helt i marinblått, ljusblått samt silver och kollar man på färgskalan som ligger under "Brand Identity" så ser den ut såhär. Alltså förhållandevis väldigt lite rött.

Dessutom så tycker jag faktiskt att det blev ganska snyggt utan något rött.

Winnipeg Jets koncept/concept

Gillar ni det?

5 kommentarer:

  1. Ser bra ut. Tummen upp!

    SvaraRadera
  2. Snygga, klaasiska men ändå fräscha.

    SvaraRadera
  3. Tycker de ser riktigt bra ut! Prova att kontakta Winnipeg och bifoga bilderna, även om risken är att de vill ta fram tröjorna själv så kanske de får lite intryck av dina förslag och bara det vore ju rätt häftigt! :)

    SvaraRadera
  4. Även om de mot all förmodan skulle bry sig om mejlade förslag så ligger de antagligen låångt fram i arbetet med att ta fram de nya tröjorna, antagligen är en design redan klar.

    SvaraRadera
  5. Riktigt galet snyggt gjort faktiskt!!
    Keep up the good work! Din blogg uppskattas!

    SvaraRadera