onsdag 27 juli 2011

Mitt första koncept på Icethetics!

Eftersom Icethetics är min stora läromästare och själva anledningen till att jag överhuvudtaget startade upp hockeymode.se så måste jag säga att jag är ganska stolt över att mitt Winnipeg Jets koncept lyckades komma upp på sidan. Icethetics brukar lägga upp ca 5 olika förslag i veckan på sin koncept-sida så egentligen är det ingen jättebedrift på något sätt, men jag har skickat in ett par förslag tidigare som inte klarade det så det känns ändå väldigt roligt att jag nu äntligen kom med på sidan.



http://www.icethetics.info/concepts/2011/7/26/collection-44-some-more-jets-sets.html

5 kommentarer:

  1. Ditt koncept är klart snyggast av dom där :)

    SvaraRadera
  2. Kul att du leder =) Även om jag inte är ett större fan av dina tröjor (Tycker det "röda" saknas i den) så är det kul att det går bra.

    Vart är det du fixar dina tröjor, program osv?

    Sedan har jag en fråga, när ska ni lära er att inte göra samma typer av tröjor?
    Testa nya vibbar, eller mindre klassiska tröjor såsom Blues 90-talströjor, Flyers orangetröja 03-04, Vancouvers rödsvarta tröja under 2000-talet. Måste alla tröjor göras i rbk-serien? Tröjorna idag är klart fantasilösa och saknar känsla när man återskapar samma typer av tröjor.

    Kul iaf att se dig göra tröjor, men våga testa "andra format" =)

    Vore tacksam för svar.

    SvaraRadera
  3. Erra: Det där med program o.s.v kommer, jag lovar.

    Visst kan det vara kul att tänka "utanför lådan" ibland men jag gör sådana tröjor som jag tycker är snygga, dvs enkla, klassiska tröjor. Sedan finns det naturligtvis begränsningar i hur annorlunda designer jag faktiskt kan göra.

    SvaraRadera
  4. Okej okej, men det kan faktiskt bli riktigt snygga tröjor även "utanför lådan".

    Kör hårt iaf =)

    SvaraRadera
  5. Visst absolut, bara kul att du säger vad du tycker för jag kan tänka mig att det är lätt att man snöar in sig för mycket på ett spår.

    SvaraRadera