onsdag 20 april 2011

Min Elitserie - Växjö *Del två*

Nu gör jag egentligen en riktigt fuling, ni som har följt bloggen under en längre tid kanske känner igen den här designen? Inget konstigt med det i så fall, det är nämligen samma design som jag gav SSK när jag gjorde om dem. Jag satt och funderade på hur det nya Växjö skulle kunna se ut men det var banne mig helt tomt, då kom jag på att jag ju redan har en design som skulle passa bra. Och jag menar, om Växjö kunde ta SSK's plats i elitserien så kan de väl ta deras tröjdesign i "Min Elitserie" också?

Jag ändrade bara färgerna på deras nuvarande logga men kunde inte låta bli att ta bort pucken n är jag ändå höll på.

Hemma/borta


Tredje


Vad tycker ni?

Ni får mer än gärna skicka in egna förslag på hur ni vill att Växjö ska se ut nästa säsong.

4 kommentarer:

  1. Gör om Djurgårns tredjeställ förböveln!! =)

    SvaraRadera
  2. Det är du som är proffset, Är inte riktigt nöjd med hur den ser ut. Gör nånting som inte är "Djurgårn" liksom ( jag usel på att förklara, sorry). Grym sida förövrigt!/ Sunkmasterflexx

    SvaraRadera
  3. Supersnyggt när pucken försvann.

    SvaraRadera