fredag 15 april 2011

Äntligen lite koncept från er läsare!

Jag har hela tiden sagt att den här bloggen aldrig kommer bli något rolig utan aktiva och delaktiga läsare, tyvärr så har det varit lite si och så med den biten. Därför blev jag väldigt glad när Oscar skickade in några tröjor som han har gjort.

Brynäs:



Florida Panthers:



Speciellt Floridas tröjor måste jag säga var väldigt snygga. Tredjetröjan är grym, precis sådär tycker jag att deras bortatröjor ska se ut. Jag tackar Oscar för de fina förslagen och passar samtidigt på att uppmuntra alla andra som sitter och trycker på något koncept till att skicka det till mig. Ju mer  förslag jag får in desto bättre.

hockeymode@live.se

1 kommentar:

  1. Hoppas verkligen att brynäs har kvar designen på deras bortaställ, tycker det är så grymt snyggt. Enkelt.

    SvaraRadera