söndag 24 april 2011

En tröja helt i min smak

Tänkte egentligen inte skriva något inlägg idag men så surfade jag runt lite på mrmadhawk och hittade några bilder från Tre kronors match mot Ryssland i Malmö Arena i Fredags(?). Bland bilderna fanns det ett par bilder på Tomas Sandström iförd en hockeylegends-tröja ,som jag antar att han fått mottaga innan matchen, och fy sjutton vad snygg den var! Härligt retrostuk på designen men framförallt så är ju färgerna helt underbara. Det där skapar ett extremt "vill-ha"-begär från min sida.

Fotograf: Alex Wayne


5 kommentarer:

  1. Han var sjukt lik Woody Harrelson! Snygg tröja dock xD, var kom den ifrån egentligen?

    SvaraRadera
  2. Det är väl Tomas Sandström.

    SvaraRadera
  3. Anonym: Visst är det det, ingen aning var jag fick Jan ifrån helt plötsligt.

    SvaraRadera
  4. Snygg tröja! Kanske en design för landslaget att prova framöver? Även om jag själv av någon anledning är förtjust i den där stilen man hade första halvan av 80-talet.

    Men är inte loggan rent formmässigt lite lik Gunners, jag menar Växjös nya? ;)

    SvaraRadera
  5. Mmmmm, den där tröjan är jättefin! Helt underbar.

    SvaraRadera