torsdag 10 mars 2011

Tredjetröjor - Frölunda

Jag har inte tänkt att ta lagen i någon speciell ordning denna gång utan det får bli lite som jag känner för det, varför inte Frölunda?  En tredjetröja är en möjlighet till att göra någonting lite annorlunda, man kan byta färg, man kan titta bakåt i tiden och göra någonting retro-inspirerat eller så kan man bara hitta på en helt ny design.

Mitt förslag till Frölunda hamnar i retro-kategorin då jag har tittat på de tröjor som de hade under 60-70-talet, jag vet ärligt talat inte exakt när.
Hittade ingen riktig bild utan det här är det bästa jag har.
















Det enda som jag egentligen har ändrat i designen är att jag återigen bytt ut det vita till fördel för ljus "vete" precis som på Frölundas ordinarie matchställ



Kommentera vad ni tycker, imorgon blir det nog AIK's tur.

1 kommentar:

  1. Vilken tjusig tröja! Hockeyligan borde anlita dig som designkonsult i syfte att förbättra samtliga lags tröjor - då skulle vi få en mycket "snyggare" elitserie... :)

    SvaraRadera