måndag 21 mars 2011

Dålig smak?

Modo har haft en liten tävling på sin hemsida där man skulle designa en t-shirt och där det vinnande bidraget sedan skulle produceras. Det lät ju intressant tyckte jag och skickade in några bidrag.



























Inte några supersnygga grejer men lite hoppades man ju ändå på vinst. Idag presenterade de vinnaren och, ja. Vad ska man säga? Jag tycker faktiskt att det är en aning pinsamt att bli slagen av det där åbäket. För inte var väl den snyggare, eller?

Det vinnande bidraget.

10 kommentarer:

  1. helt ärligt så tycker jag att vinnaren var mkt snyggare.

    SvaraRadera
  2. Nja, det tycker inte jag. Men det jag menade var väl egentligen mer allmänt hur det där kunde vara den snyggaste, har sett många förslag från andra personer som var bra mycket snyggare.

    SvaraRadera
  3. Herregud! Det vinnande bidraget ser ju gräsligt ut... Dina bidrag utklasserar ju det med hästlängder! Lätt.

    SvaraRadera
  4. Håller helt med John.

    SvaraRadera
  5. Du skulle ha haft loggan som hela Övik har valt att glömma :) den gröna tummen upp

    SvaraRadera
  6. Ja du John, dina bidrag slår det vinnande bidraget rejält på fingrarna. Det har jag alltid sagt och hävdar det ånyo; Svenssons har ingen smak!

    Fortsätt med din blogg, du har den roligaste infallsvinkeln på ämnet hockey. Detta tycker jag trots att jag är en grav hockeystatistiknörd.

    SvaraRadera
  7. Sorry, fick för mig att du hette John i mitt inlägg ovan.
    Ps. Ditt första bidrag t-shirten helt utan text skulle jag kunna bäraa
    idag trots att jag direkt ogillar Modo.

    SvaraRadera
  8. Sanslöst oprofessionellt vinnarbidrag. Man blir mörkrädd när man inser att det troligen är samma avdelning som arbetar med A-lagets matchställ. Har varit i kontakt med marknadschefen flera gånger angående att de lägger plattor bakom alla loggor istället för att kräva stiliserade logotyper, men han verkar inte ens förstå vad det handlar om...

    /J

    SvaraRadera
  9. Anonym: Jo han verkar tyvärr vara en av de mest virriga personer jag har varit i kontakt med.

    SvaraRadera