söndag 6 mars 2011

Min Elitserie - Timrå

Sist men inte minst: Timrå. Laget som jag tycker har fulast tröjor i elitserien, hur ska man ändra på det? Tja, mycket kan nog göras bara de byter ut sina stora, pösiga tröjor och sen väljer ett mönster med en lite mer regelbunden form. Rött och vitt känns rätt för mig och det får nog banne mig bara bli "Timrå" som logga ändå, det känns inte som att det finns så många alternativ. Tall-loggan i all ära men nja, det håller inte riktigt, skulle kanske fungera på en tredjetröja?

6 kommentarer:

  1. Varför inte red eagles loggan? Det skulle nog bli skitsnyggt om man slängde in blåa ränder på axlarna också.

    SvaraRadera
  2. Ingen kan väl gilla Red Eagles-loggan.

    SvaraRadera
  3. Både tall-loggan och red eagles-loggan är fetsnygg ju.

    SvaraRadera
  4. Red-eagles känns lite sådär. Jag har testat med tall-loggan och den kommer antagligen få vara med som tredjetröja.

    SvaraRadera
  5. ingen jävla kråka! Tallarna FTW!!!

    SvaraRadera
  6. timrå ik är dom bästa heja heja heja heja timrå ik

    SvaraRadera