lördag 5 mars 2011

Min Elitserie - Skellefteå

Det finns inte så mycket som man kan göra med Skellefteås tröjor, de randiga axlarna/armarna är ju fridlysta. För att ändra någonting så lade jag till samma mönster längst ner på tröjorna, är inte helt säker på vad jag tycker om det än. Sedan så undrar jag vad ni SAIK-supportrar egentligen tycker om de röda linjerna?

Ha förståelse om det är lite skevt här och där, det är en lite besvärlig design att göra.






Kommentera vad ni tycker, imorgon är det SSK och jag kan utlova ganska stora förändringar.

5 kommentarer:

  1. Nja asså, kolla på retrotröjan man körde med nån match här om året, den är snygg. Tycker det blir fel med ränderna där nere och den röda linjen där uppe. Siffrorna på bortastället funkar skitbra dock!

    SvaraRadera
  2. Mhm, håller med. Den retro-tröjan har jag redan tänkt ha med som tredje-tröja, kanske ska låta hemma/borta se ut som de gör nu.

    SvaraRadera
  3. Tycker både tigerränderna nere och den röda linjen gör sig bättre på bortatröjan. Är något tveksam till ränderna nere men kan funka på bortatröjan. Röda randen fungerar lite som en avdelare mellan det vita och tigerränderna på bortatröjan s¨å därför kan den ha berättigande där, inte på hemmatröjan dock. Men då är jag ju Skelleftefan oxå och tycker den är riktigt snygg redan.

    SvaraRadera
  4. Jag blev också väldigt tveksam och därför gjorde jag senare om dem lite. Titta under "Min ELitserie 11-12"

    http://hockeymode.blogspot.com/p/min-elitserie-11-12.html

    SvaraRadera