onsdag 8 juni 2011

Snabb titt på Växjös nya Tröjor - på riktigt - igen

Jag visade ju upp en bild på Lakers nya bortatröja för ett tag sedan, nu har jag även lyckats hitta en bild på hemmatröjan. Egentligen ingen stor grej, vi vet ju trots allt redan hur de kommer se ut, men det kan ju vara kul att se båda två på riktigt + att det finns väldigt lite att skriva om just nu. Iallafall, här är de. Ja tröjan är en ren kopia av NY Islander och allt det där, men visst ser det bra ut? Det tycker åtminstone jag. Loggan är nog lite väl liten för min smak dock, den vita kantlinjen ser lite ojämn och slarvigt gjord ut med.

Vad tycker ni?





2 kommentarer:

  1. Jag håller med dig, loggan borde vara lite större, det hela ser liksom lite "grötigt" ut eller hur man ska uttrycka sig. Jag tror ändå tröjan kan bli helt ok beroende på hur dom placerar ut reklamen. Är i stort sett bara AIK i svensk hockey som placerar ut den bra.

    SvaraRadera
  2. Jag vill inte tycka om den. Det går mot mina principer att tycka om plagiat.

    Blä.

    SvaraRadera