söndag 27 februari 2011

Min Elitserie - Frölunda

Frölunda var det lag som jag gjorde sist av alla för jag visste verkligen inte vad jag skulle göra. Med alla andra lag så flöt det liksom på och jag kom snabbt på olika idéer men här tog det tvärstopp. Jag funderade ett tag på att skrota hela "Indians"-grejen och gå tillbaka till någon VF-logga men jag hittade inte tillräckligt med bilder och information för att jag skulle kunna känna mig säker på att jag gjort rätt. Så nej, de får köra vidare med sitt Indiantema men jag tycker att man ska köra på grönt huvudfärg samt ta bort det guldiga i förmån för ljus "vete". Lite mer likt Västra Frölunda.


Lite annorlunda färger på loggan men inga större förändringar.






Kommentera gärna vad ni tycker, imorgon är det Färjestad.

1 kommentar:

  1. Ett helt fantastiskt kul och intressant bloggkoncept. Jag vill i övrigt veta vad du tyckte om de tröjor som Flames använde i sin classic-match mot bruins i förra veckan. Det är verkligen av eller på där alltså.

    Kör hårt!

    SvaraRadera