söndag 27 februari 2011

Min Elitserie - Färjestad

Färjestad har numer ett av elitseriens absolut snyggaste färgscheman, kanske det allra snyggaste t.o.m, och man ska även ha ett av ES' allra snyggate matchställ. Sedan man äntligen slopade lila och gult för några år sedan så har man hela tiden tagit steg i rätt riktning, men aldrig riktigt fått in någon fullträff. Mitt botemedel för det här är en enkel design med mer vitt samt gröna hjälmar och byxor(!), otroligt märkligt att de just nu har svarta hjälmar och byxor.

Mitt förslag:




Kommentera vad ni tycker, imorgon är det HV.

9 kommentarer:

  1. Hur gör du de dräkterna? Finns det något template?

    SvaraRadera
  2. Jag använder adobe ilustrator + en tom template. Kan fixa fram en länk om ifall intresse finns.

    SvaraRadera
  3. Grymt snygga tröjor!

    SvaraRadera
  4. Är inte det gröna lite ljust?

    SvaraRadera
  5. Den gröna nyansen är ju inte på något sätt hugget i sten, jag tycker dock personligen att FBK ska ha en relativt ljus grön färg.

    SvaraRadera
  6. Nu när jag tittar på den idag känns det bättre. Men jag tänkte på att de verkar ju ha fastnat för det mörka gröna på senare år. Har förståt att du gillar klassiskt, och på det sättet är ju denna tröja grym.

    SvaraRadera
  7. Kan du fixa en länk?
    För övrigt ett kul koncept. Keep up the good work! (y)

    SvaraRadera
  8. Jag ska försöka ladda upp den template jag använder så fort som jag har postat alla lag. Funkar det?

    SvaraRadera