fredag 25 februari 2011

Min Elitserie - Brynäs

Andra laget på tur i min serie är alltså Brynäs. Först och främst så vill jag säga att jag länge tänkte strunta i att ta med Brynäs i det här, dels för att det är dumt att ändra i en så klassisk design men också, eller kanske främst, för att det är en väldigt besvärlig design att göra. Åtminstone om man har så begränsade kunskaper i Illustrator som jag ju trots allt faktiskt har. Tillslut så insåg jag ju såklart att jag inte kan utelämna ett lag så jag bestämde mig för att bara göra mitt bästa.

Mitt förslag:



Som sagt, dumt att laga någonting som inte är trasigt. Hemmatröjan är likadan som den nuvarande, ni förstår ju att de där sakerna högst upp på tröjan ska föreställa Brynäs' klassiska axel-ok, eller hur?;) Jag hade svårt för att bestämma mig för vad jag skulle göra på bortatröjan, gå tillbaks till helt rött/gult kanske? Tillslut bestämde jag mig för att försöka lyfta fram svart även där. Jag är inte helt säker på vad jag själv tycker än, men det är inte någon av mina personliga favoriter bland alla förslag.

Kommentera gärna vad ni tycker, imorgon är det Djurgårdens tur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar